Püügiaruanded korda

TEKST JA FOTOD: Kalale! keskkonnaministeerium, 14. september 2018

Lõhepüügihooaeg on alanud ja nii mõnigi, kes seda kala juba jõgedele taga ajama on läinud, on avastanud, et kalastuskaarti ei saa enam osta. Kuidas käituda, et taas seadusekuulekalt kalale saaks?

Püügiaruanne.

Indrek Ambos keskkonnaministeeriumi kalavarude osakonnast on õige mees vastama peatoimetaja kõrvu jõudnud küsimusele, mis kindlasti paljusid kalamehi vaevab: „Härra Ambos, kuidas peaks need kalamehed või -naised käituma, kellele süsteem kaardi soetamisel eitava vastuse on andnud?“

Indrek Ambos:

„Kalastajad, kellele vastav teade on tulnud, peavad enne uue kalastuskaardi soetamist eelnevate kalastuskaartide aruanded ära täitma. Kõige lihtsam viis seda teha on läbi www.pilet.ee keskkonna, kuhu sisse logides tuleb otsida ostude ajaloo alt välja enda viimase aasta kalastuskaardid ning seejärel aruanded ära täita.

Kalale!:

Kui kaua võiks kuluda hetkest, kui aruanded on esitatud ja saab uuesti kalastuskaardi soetada?

Indrek Ambos:

„Praegu uuendatakse aruande esitamata jätnute nimekirja vähemalt kord nädalas, seetõttu võib kalastajatel tekkida olukord, et kohe pärast aruannete esitamist kalastuskaarti soetada ei saa. Meil on pooleli arendus, tänu sellele peaks valminud süsteem antud nimekirja uuendama vähemalt kord ööpäevas. Antud arendus peaks soetamise aruannete tagantjärele esitajatele paremaks tegema. Kõige parem soovitus kalastajatele on siiski see, et nad oma kalastuskaartide aruanded õigel ajal ära esitaksid, sest siis on hiljem kalastuskaardi soetamisel palju vähem probleeme ja asjaajamist.

Artikli täismahus lugemiseks vajuta:
%
Proovi Digilehte
1€/kuu
Oled juba lugeja?